صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / نکاتی در مورد پیش نوازی و آموزش آن در رابطه جنسی

نکاتی در مورد پیش نوازی و آموزش آن در رابطه جنسی

این ایده ها را برای تشویق همسرتان به انجام پیش نوازی امتحان کنید:

مشکلات پیش نوازی

اگر پیش نوازی برای شما یا همسرتان آسان نیست، دلایل مختلفی وجود دارد. ممکن است با ناامنی، ترس از طرد شدن یا مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم کنید. یا ممکن است از احساس برخی فعالیت های پیش نوازی خوشتان نیاید. در اینجا برخی از چالش های پیش نوازی و راه های مقابله با آنها آورده شده است:

اگر شما یا همسرتان آسیب های جنسی یا سوء استفاده عاطفی را متحمل شده اید، برای حمایت با یک مشاور یا درمانگر تماس بگیرید.

مردانی که در برقراری نعوظ یا حفظ نعوظ مشکل دارند یا در حین رابطه جنسی زودتر از حد مطلوب انزال می کنند، ممکن است در هنگام پیش نوازی احساس ناامیدی کنند. با درمانگر خود در مورد داروها و مشاوره هایی که می تواند کمک کننده باشد صحبت کنید.

هنگامی که واژن شما خشک است، می تواند باعث درد در هنگام رابطه جنسی شود. این علامت می‌تواند در هر سنی رخ دهد، اما در زنان در دوران یائسگی یا پس ازآن شایع‌تر است زیرا سطح استروژن کاهش می‌یابد. برای آماده شدن برای نزدیکی جنسی می توانید از روان کننده ها و لوبریکانت ها در هنگام پیش نوازی استفاده کنید. در مورد علت خشکی واژن و راه های درمان آن با دارو با درمانگر و سکس تراپیست خود مشورت کنید.

با گذشت زمان، بدن ما تغییر می کند و تعدادی از مشکلات می تواند پیش نوازی و رابطه جنسی را چالش برانگیز کند. با این حال، راه‌هایی برای تنظیم تکنیک‌ها و سازگاری وجود دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه روی زوج‌های مسن تر نشان داد که پیش نوازی و سایر فعالیت های جنسی زندگی آنها را بهبود می‌بخشد و آنها را شادتر می‌کند. شما می توانید با همسر خود صمیمی بمانید و حتی از سایر فعالیت های لذت بخش به عنوان یک راه جایگزین برای حفظ یک زندگی جنسی فعال استفاده کنید.

سازگاری جنسی همیشه در یک رابطه مهم است و ارتباط، نقشی کلیدی دارد. اگر با پیش نوازی یا مسائل دیگر دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است بخواهید به دنبال کمک از یک درمانگر جنسی باشید. یک سکس تراپیست می تواند به جنبه های ذهنی یا عاطفی مسائل مربوط به رابطه جنسی با افراد و زوج ها کمک کند.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین