صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / آیا چیزی به نام ارگاسم زودرس زنانه وجود دارد؟

آیا چیزی به نام ارگاسم زودرس زنانه وجود دارد؟

بله، برخی از خانم ها قبل از اینکه بخواهند به ارگاسم می رسند، هرچند که خیلی رایج نیست. این وضعیت مشابه انزال زودرس در مردان است، اما به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته. ️با این حال، مانند انزال زودرس، ارگاسم زودرس زنان می تواند برای هر دو طرف ناراحت کننده باشد.

بهتر است برای آگاهی بیشتر از زودانزالی وداشتن رابطه جنسی لذت بخش، با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد مشورت نمایید. کلینیک دکتر مولائی نژاد پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن 88060379-021 پذیرای شما مراجعین گرامی می باشد.

بعضی از خانمها این مشکل را چنین توصیف می کنند:من خیلی سریع به اوج می رسم، در حالی که همسرم فرصتی برای انجام فعالیت جنسی ندارد. وقتی به ارگاسم می رسم، ادامه دادن رابطه برایم ناخوشایند است، حال و هوایم عوض می شود واین مشکل در نهایت باعث نارضایتی همسرم شده و خودم نیز از این وضعیت احساس بدی دارم.

پژوهش هایی در مورد زودانزالی زنان

️یک مطالعه منتشر شده در ژورنال سکسولوژی به بررسی میزان شیوع ارگاسم زودرس در میان گروه 510 نفری از زنان پرتغالی بین 18 تا 45 سال پرداخته. پژوهشگران با استفاده از یک پرسشنامه ، از زنان خواستند که موارد و تعداد دفعاتی که خیلی زود به ارگاسم رسیده اند را، گزارش دهند.

️آنها دریافتند که حدود 40 درصد از زنان، هر چند وقت یکبار ارگاسم زودرس را تجربه می کنند. چهارده درصد آنها این تجربه را بصورت مکرر داشتند. 3٪ زنان این مشکل را بصورت همیشگی توصیف کردند. 42 درصد از زنان مشکل ارگاسم زودرس نداشتند. ️پژوهشگران تاکید کردند که یافته های آنها مقدماتی بوده و پژوهشهای بیشتری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارگاسم زودرس در گروه های مختلف زنان مورد نیاز است.

درمان زود انزالی در خانم ها

️مانند هر مشکل جنسی، زنان مبتلا به ارگاسم زودرس باید با درمانگر خود صحبت کنند. مشاوره زوجی و فردی با سکس تراپیست نیز می تواند کمک کننده باشد.

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، بویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :گیتی صبوری [ 1402-08-10 ]
ببخشید من یه خانمی هستم که یه مشکلی دارم که باعث آزار نامزدم شده. من توی رابطه خیلی زود ارضا میشم یعنی با کوچکترین تحریکی توی کوتاه ترین زمان ارضا میشم اصلا قبل از دخول این اتفاق میفته و بعد از اون دیگه حس ادامه رابطه رو ندارم. همیشه شنیده بودم زود ارضا شدن واسه آقایونه ولی نمیدونم چرا من اینجوریم ممنون میشم اگه زود راهنماییم کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
تست تشخیصی واژینیسموستست تشخیصی واژینیسموس
تاریخ انتشار : 1401-09-15
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین