صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهداشت و سلامت جنسی / پریاپیسم یا نعوظ طول کشیده چیست؟

پریاپیسم یا نعوظ طول کشیده چیست؟

پریاپیسم، نعوظی طولانی مدت و اغلب دردناک است که چهار ساعت یا بیشتر طول می کشد و ارتباطی با تحریک جنسی ندارد. زمانی اتفاق می‌افتد که خونی که برای ایجاد نعوظ به آلت تناسلی می‌ریزد، نمی‌تواند از آلت تناسلی خارج شود و باعث می‌شود که آلت برای مدت طولانی به طور کامل یا نیمه نعوظ باقی بماند.

برای آگاهی وانتخاب بهترین روش درمان پریاپیسم، می توانید با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد مشورت نمایید. کلینیک دکتر مولائی نژاد پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن 88060379-021 پذیرای شما مراجعین گرامی می باشد.

دو نوع پریاپیسم وجود دارد:

علائم پریاپیسم چیست؟

پریاپیسم چه کسانی را تحت تاثیر قرار می دهد؟

چه چیزی باعث پریاپیسم می شود؟

پریاپیسم علت اصلی خاصی ندارد، اما شرایط و موقعیت‌های مختلفی ممکن است در ایجاد آن نقش داشته باشند، از جمله:

آیا پریاپیسم می تواند توسط دارو برای اختلال نعوظ ایجاد شود؟

چه زمانی باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشم؟

پریاپیسم چگونه درمان می شود؟

درمان پریاپیسم به علت و شدت آن بستگی دارد. برخی از گزینه های درمانی عبارتند از:

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود ؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، بویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران درباره این مطلب :محمدرضا کریمی [ 1402-07-06 ]

تست تشخیصی واژینیسموستست تشخیصی واژینیسموس