صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / آیا وازکتومی می تواند باعث اختلال نعوظ شود؟

آیا وازکتومی می تواند باعث اختلال نعوظ شود؟

برای اکثر مردان، اختلال نعوظ (ED) پس از وازکتومی توسط خود این عمل جراحی ایجاد نمی شود.

وازکتومی

وازکتومی یکی از قابل اعتمادترین روش های پیشگیری از بارداری است. این روش شامل بریدن، گره زدن یا سرخ کردن وازدفران( لوله های اسپرم بر) - لوله‌هایی که اسپرم را از بیضه‌ها (محل تولید سلول‌های اسپرم) به پیشابراه (جایی که در حین انزال از آلت تناسلی خارج می‌شوند) منتقل می‌کنند. به این ترتیب، مسیر سلول‌های اسپرم مسدود می‌شود و احتمال بارور شدن سلول تخمک و ایجاد بارداری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. (سلول های اسپرم جذب بدن می شوند.)

اگر شما هم به دنبال قابل اعتمادترین روش های پیشگیری از بارداری از جمله وازکتومی هستید، با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد مشورت نمایید. کلینیک دکتر مولائی نژاد پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن 88060379-021 پذیرای شما مراجعین گرامی می باشد.

توجه

فرایندهای نعوظ

در وازکتومی، مسیر اسپرم تغییر می کند. بدن مرد هنوز هم منی تولید می کند و مثل قبل انزال می کند. اما منی نباید حاوی اسپرم باشد.

مطالعات پژوهشگران

مشکلات بعد از وازکتومی

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود ؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، به ویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



نظرات کاربران درباره این مطلب :بیگی [ 1402-08-23 ]
سلام دکتر من حدود دو سال پیش عمل وازکتومی انجام دادم.قبل از این موضوعات هیچ مشکل در این خصوص نداشتم در آزمایش اخیر بجز غلظت خون مشکل دیگری نبوده. از نظر جسمی سالم هستم ولی حدود ۳و۴ ماهه نعوظ ناقص دارم البته نعوظ صبحگاهی دارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
افسانه هایی درباره ارگاسمافسانه هایی درباره ارگاسم
تاریخ انتشار : 1401-08-03
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین