بهداشت جنسی در بارداری

ترشحات واژینال در اوایل بارداری و به دنبال تغییرات هورمونی در زنان باردار افزایش می یابد. ولی تغییر رنگ ترشحات، بو و قوام آن می تواند نشانه ای از بیماریهای خاص امیزشی باشد. به خاطر داشته باشید زنان در طی بارداری بیشتر در معرض عفونت بویژه عفونتهای آمیزشی هستند . بنابراین باید نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند. در صورت تغییر بو و رنگ ترشحات به پزشک یا مامای خود مراجعه کنید و موضوع را با او درمیان بگذارید توصیه های زیر به کاهش عفونتهای زنان در طی بارداری کمک می کنند.

برای آگاهی از بهداشت و مراقبت های جنسی در دوران بارداری، با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد مشورت نمایید. کلینیک دکتر مولائی نژاد پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن 88060379-021 پذیرای شما مراجعین گرامی می باشد.

عفونت های دوران بارداری از مشکلات رایجی است که اغلب زنان باردار به آن مبتلا می شوند. اگر می خواهید بدانید چه اقداماتی میتواند از ابتلا به عفونت واژینال در طی دوران حاملگی جلوگیری نماید؛ شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می نماییم.

اقدامات لازم جهت عفونت واژینال زنان در طی بارداری

واژینیسموس اختلال جنسی درمان پذیری است که توسط سکس تراپیست از جمله دکتر میترا مولائی نژاد درمان می گردد. شما برای درمان واژینیسموس می توانید به کلینیک سکس تراپی دکتر مولائی نژاد واقع در منطقه یوسف آباد تهران مراجعه نمایید. لطفا قبل از مراجعه ، جهت هماهنگی با شماره 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :میترا فخار [ 1396-04-07 ]
سلام وعرض ادب خانم دکتر میشه لطف کنید ایمیلتان را اگر امکان داره بفرمایید تا بتونم اشکالات وسوالاتم را بپرسم. دانشجوی کاردانی و کارشناسی خودتان هستم باتشکر

شهین قاسمی [ 1394-11-11 ]
ممنون از زحماتتون. کاربردی و مفید بود

samane [ 1392-12-04 ]
خیلی عالی بود

aslh [ 1392-04-21 ]
خوبه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین