صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب و مقالات / توقع شما از متخصص بهداشت باروری چیست؟

توقع شما از متخصص بهداشت باروری چیست؟

با توجه به اینکه این سایت اولین سایت تخصصی بهداشت باروری ایران است. از شما می خواهم دیدگاه های خودتان را در مورد این رشته و انتطارتتان از فارع التحصیلان این رشته بیان کنید.

  1. آیا با ایجاد یک کلینیک تخصصی و جامع بهداشت باروری به صورت آنلاین موافقید؟
  2. جای چه تخصصهای دیگری غیر از بهداشت باروری را در این کلینیک آنلاین خالی می بینید؟
  3. دوست دارید چه مطالبی بیشتر در این سایت مطرح شود؟
  4. آیا با تاسیس کلینیکهای تخصصی بهداشت باروری و سلامت خانواده با تخصصهای ویژه نوجوانان و بلوغ، ازدواج ومشاوره جنسی، باروری و بارداری، یائسگی و سالمندی موافقید؟ چه بخشهای تخصصی دیگری را ضروری می دانید.
  5. چه پیشنهاد خاصی برایتکمیل این سایت دارید و دوست دارید چه قسمتهایی به عناوین مطالب اضافه شود؟ نطرات و دیدگاههای خود را به صورت کامل در قسمت نظرات می توانید مطرح کنید.

امید وارم در آینده ای نزدیک با طرح نظراتتان با همکاران متخصص در این رشته، راهی برای خدمت بیشتر به شما بیابیم مطالب با نام خودتان در سایت درج خواهد شد.

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود ؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، به ویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :میرزایی [ 1396-06-25 ]
سلام.وقت بخیر.من مشکل واژینیسموس دارم و برای این قضیه زندگی مشترکم به خطر افتاده و خیلی باید زود درمان بشم ولی متاسفانه الان چند هفتس میخوام نوبت بگیرم برسم خدمت خانم دکترو نمیشه.همش میگه نوبت ها پره.جالبه من سر ساعت 10 هم از سایت هم تلفن استفده کردم و پر بود.اگه ممکنه همکاران خودتون در اصفهان را معرفی بفرمایید .تشکر

زهرا باقری [ 1394-10-01 ]
با عرض سلام وخسته نباشید خانومی هستم 19ساله دو ساله ازدواج کردم یک ماهه اقدام ب بارداری کردم ولی باردار نشدم ب نظر شما مشکلی دارم

موسی [ 1391-12-19 ]
با سلام سایت خوبی است و پیشنهاد دارم که برای تغذیه زنان باردار و عواقب استفاده از چربی وفست فود ها و شیرینجات وچگونگی میل کردن غذاهای تازه بویزه غذاهای دریایی وگوشت تازه مرغ وقرمز تازه کم چرب اطلاع رسانی شود باتشکر

حمیده محدثی [ 1389-12-07 ]
خدا قوت امیدوارم موفق باشید اطلاعات مفید در سایت دارید.عضوهیات علمی ارومیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین