صفحه اصلی / مطالب و مقالات / داروهای رایج / آیا دارویی برای بهبود اختلال ارگاسم در مردان وجود دارد؟

آیا دارویی برای بهبود اختلال ارگاسم در مردان وجود دارد؟

در جواب به این سوال می توان گفت بله، ممکن است، اما پژوهش های بیشتری در مورد این سوال مورد نیاز است که در ادامه به انها می پردازیم:

اگر شما هم به دنبال راه حلی برای رفع مشکل انزال و عدم ارگاسم مردان هستید؛ با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد با سال ها تجربه در زمینه سکس تراپی ، مشورت نمایید. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.

آنورگاسمی

تاریخچه و گزارشات

در فوریه 2013، مجله بریتانیایی ارولوژی، گزارشی را توسط پژوهشگران بیمارستان نیویورک - پرسبیترین(مرکز پزشکی ویل کورنل) منتشر کرد که 17 مطالعه اولیه بر روی مردان مبتلا به اختلال نعوظ ( مشکل در سفتی آلت)(ED) و تجربیات آنها با داروی تادالافیل را که معمولاً با نام تجاری سیالیس به بازارموجود است، مورد بررسی قرار دادند.

تادالافیل

پژوهش ها

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سال ها تجربه در زمینه سکس تراپی ، بویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :سلطانی [ 1402-08-10 ]
سلام خانم دکتر شوهر من هنگام نزدیکی خیلی دیر ارضا میشه و من خیلی اذیت میشم ..چند بار هم با هم صحبت کردم که به یک تراپیست مراجعه کنه ولی متاسفانه قبول نمیکنن نمیدونم باید چکار کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین