تست تشخیصی واژینیسموس

واژینیسموس یکی از شایع ترین اختلالات روانی - جنسی زنان محسوب می شود. اگرچه بر اهمیت استفاده از رویکرد چند رشته ای برای ارزیابی اختلال دخول واژینال تاکید شده است، اما کمبود ابزار برای این منظور مشخص است. ما مطالعه‌ای را برای تدوین و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه چند بعدی اختلال دخول واژینال MVPDQ طراحی کردیم،این پرسشنامه برای تشخیص و ارزیابی بالینی زنان مبتلا به واژینیسموس اولیه (LLV) به متخصصان کمک می کند.

اگر شما هم جزء مبتلایان به واژینیسموس هستید و این اختلال مانع برقراری رابطه جنسی بین شما و همسرتان می شود؛ با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد با سال ها تجربه در زمینه سکس تراپی ، مشورت نمایید. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.

مواد و روش ها

خلاصه ساده: تستی برای تشخیص واژینیسموس و دخول دردناک

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود ؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، بویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین