صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / سندرم سفت بودن آلت تناسلی مردان

سندرم سفت بودن آلت تناسلی مردان

سندرم سفت بودن در وضعیت غیر نعوظی( سفت شُلانگی) با درد مزمن در آلت تناسلی و پرینه (ناحیه بین اندام تناسلی و مقعد) مشخص می شود. در این وضعیت آلت تناسلی حتی زمانی که شل است (در حالت نعوظ نیست)، نیمه سفت است.

اگر شما هم جزو مردان مبتلا به سندرم سفت شُلانگی هستید، می توانید برای انتخاب بهترین روش درمان مناسب، با متخصصان این رشته از جمله دکتر میترا مولائی نژاد مشورت نمایید. کلینیک دکتر مولائی نژاد پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن 88060379-021 پذیرای شما مراجعین گرامی می باشد.

دانشمندان هنوز تعریفی مبتنی بر شواهد از سندرم سفت شُلانگی ارائه نکرده‌اند و به مطالعه آن ادامه می‌دهند. پژوهشگران گزارش های موردی از بیماران و انجمن های اینترنتی را برای کسب اطلاعات بیشتر تجزیه و تحلیل کرده اند. با این حال، مشخص نیست که شیوع این وضعیت چقدر است.

علائم سندرم سفت شُلانگی در مردان

مردان مبتلا به سندرم سفت شُلانگی ممکن است علائم زیر را تجربه کنند:

علت سندرم سفت شُلانگی

علت واقعی سندرم سفت شُلانگی مشخص نیست. برخی از مردان گزارش کرده اند که علائم پس از ضربه به آلت تناسلی در هنگام نزدیکی یا خود تحریکی (خودارضایی) شدید شروع شده است.

درمان سندرم سفت شُلانگی

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، به ویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید
نظرات کاربران درباره این مطلب :علی محمدی [ 1402-12-19 ]
سلام ببخشید آلت تناسلیم کمی کوتاه شده و زمان نعؤذکمی هم کج شده وسمت چپ از ابتدا تا کلاهک یه رگش سفت دست که بهش زده بشه مثل یه چوب سخت هست ولی طرف دیگر بافت نرمی داره

نبی اله عبدالملکی [ 1401-09-20 ]
سلام منحدود 4سال هست که التم سفت نمشود ببخشید درمان دارد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین