صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهداشت و سلامت جنسی / ایمپلنت آلت تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟

ایمپلنت آلت تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟

ایمپلنت آلت تناسلی که گاهی پروتز آلت تناسلی نیز نامیده می‌شود، وسیله‌ای است که با جراحی در آلت تناسلی قرار داده می‌شود و به مردان مبتلا به اختلال نعوظ (ED) اجازه می‌دهد تا نعوظی مناسب برای مقاربت داشته باشند. در حالی که پروتزها معمولاً در بین مردان و همسرانشان با رضایت بالایی همراه هستند. کاشت ایمپلنت آلت تناسلی یک تصمیم بزرگ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت یا پروتز آلت تناسلی، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می نماییم. همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر در مورد کلیه مسائل جنسی از جمله پروتز آلت تناسلی ، از متخصصان این رشته، همچون دکتر میترا مولائی نژاد مشاوره بگیرید. کلینیک دکتر مولائی نژاد پس از هماهنگی از طریق شماره تلفن 88060379-021 پذیرای شما مراجعین گرامی می باشد.

نحوه انجام ایمپلنت آلت تناسلی

برخلاف سایر درمان هایED، ایمپلنت ها نیاز به جراحی دارند. بافت اسفنجی که معمولاً در حین نعوظ پر از خون می شود (اجسام غاری -corpora cavernosum) برداشته می شود و با دو سیلندر جایگزین می شود که می توانند در صورت نیاز برای نعوظ باد یا تخلیه شوند. (گاهی اوقات به جای آن از میله های چکش خوار استفاده می شود.)مهم است که بدانید ایمپلنت آلت تناسلی دائمی است. رویه را نمی توان معکوس کرد.

روش های درمان اختلال نعوظ در مردان

کاشت ایمپلنت آلت تناسلی معمولاً آخرین راه حل در هنگام درمانEDدر نظر گرفته می شود. البته قدم های متعددی برای رسیدن به این نوع درمان وجود دارد و مردان باید ابتدا درمان های غیرجراحی مانند داروهای خوراکی مانند سیلدنافیل، خود تزریقی با داروهای داخل کورپورا( با راهنمایی ارولوژیست) و دستگاه های نعوظ وکیوم را امتحان کنند.

متأسفانه، این درمان ها برای هر مردی مؤثر یا مناسب نیستند. برای مثال، مردانی که داروهای حاوی نیترات را مصرف می‌کنند، نمی‌توانند قرص‌هایEDمصرف کنند. همه ی مردان نیز ممکن است قادر به انجام خود-تزریقی داخل اجسام غاری با داروهایی مانند الپروستادیل نباشند.

خبر خوب این است که ایمپلنت آلت تناسلی به طور کلی میزان موفقیت بالایی دارد. بسیاری از مردان متوجه می شوند که احساس جنسی، ارگاسم و انزال درست مانند قبل از کاشت ایمپلنت اتفاق می افتد.

معایب و عوارض پروتز آلت تناسلی

مردانی که به فکر کاشت ایمپلنت هستند باید تصمیم خود را با اورولوژیست و همسر خود در میان بگذارند. در حالی که ایمپلنت ها برای اکثر مردان به خوبی کار می کنند، معایبی نیز وجود دارد، مانند:

درمان واژینیسموس به عنوان اختلال جنسی برطرف شونده ای که مانع از برقراری رابطه جنسی بین زوجین می شود ؛ توسط دکتر میترا مولائی نژاد با سالها تجربه در زمینه سکس تراپی ، بویژه واژینیسموس انجام می پذیرد. شما می توانید جهت مشاوره و دریافت نوبت از کلینیک دکتر مولائی نژاد ، با شماره تلفن 88060379-021 تماس حاصل فرمایید.



نظرات کاربران درباره این مطلب :علی فلاح [ 1402-07-01 ]
سلام گذااشتن پروتز در آلت تناسلی به صورت دائمی هستش یا اینکه مقطعی و بعد از درمان برداشته میشه...؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشاوره با دکتر میترا مولایی نژاد
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین